دکل بادسنجی

پیش از اینکه یک مزرعه بادی احداث گردد ، ابتدا با دکل های باد سنجی موقتی ، منابع باد را در یک سایت احتمالی اندازه گیری می کنند. به طور معمول این بادسنج ها را در دامنه ای از ارتفاع تا ارتفاع توپی توربین های بادی پیشنهادی سوار می کنند و داده های سرعت باد را در فواصل مکرر (مثلاً هر ده دقیقه) حداقل برای یک سال و ترجیحاً دو یا بیشتر ثبت می کنند. داده ها به سرمایه گذاران و تصمیم گیرنندگان این امکان را می دهد تا تعیین کند که سایت از نظر اقتصادی برای یک مزرعه بادی مناسب است یا خیر وچه توربین های بادی را برای توزیع محلی سرعت باد انتخاب کند. دکلهای باد سنجی در توسعه مزارع بادی بسیار مهم هستند ، زیرا دانستن دقیق میزان انرژی تولیدی و زنده ماندن توربین ها در این سایت ، شناخت دقیق از سرعت باد ضروری است.

باید یاد آور شویم تعرف فوق کمترین استفاده از دکل های باد سنجی می باشد زیرا دکل های بادسنجی یکی از اجزای اساسی سایت های پرتاب موشک است ، زیرا برای اجرای پرتاب موشک باید شرایط دقیق باد را بدانید.

برج های اندازه گیری همچنین در زمینه های دیگر ، به عنوان مثال در نزدیکی نیروگاه های هسته ای استفاده می شود.

دکل مهاری ، دکل مناسب جهت نیل به این هدف می باشد .

دکلهای متناسب برای ایستگاه های ثبت آمار باد در ۲ ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر نوعG45 ودر ۲ ارتفاع ۸۰ و ۱۰۰ متری مدل G65 پیشنهاد می شوند.

جهت اطلاع از قیمت ها با کارشناسان برج برتر تماس بگیرید.

آدرس
تهران – شهریار- جاده آدران – روبروی اسد آباد – بوستان دوم – پلاک۸۷
ساعات کار
شنبه تا چهارشنبه : ۸ صبح – ۱۷ عصر
پنج شنبه: ۸ صبح – ۱۳ ظهر
تلفن
دفتر مرکزی:۶۵۶۸۴۶۸۵ – ۰۲۱
همراه : ۰۹۱۲۴۳۸۷۷۴۰
ایمیل
sales@borjbartar.ir
info@borjbartar.ir